Oswoić "Zemstę" - lekcja metodą stacji zadaniowych
Po raz kolejny przyszło nam zmierzyć się ze zdalną nauką, dlatego tym chętniej wracamy do chwil, kiedy w szkole słychać było radosny gwar. W czasie lekcji języka polskiego uczniowie klasy VIIb podsumowali pracę z "Zemstą" Aleksandra Fredry biorąc udział w potyczkach metodą stacji zadaniowych. Na każdej ze stacji na drużyny czekały ukryte w kopertach zadania. Po 5 minutach sygnał dźwiękowy informował uczniów o zmianie stacji. Siódmoklasiści zmierzyli się z m. in. z odczytywaniem kodów QR, puzzlami i określeniem ich związku z lekturą, hasłem ukrytym w labiryncie, poszukiwaniem wątku zakodowanego w rysunku i tajemniczym pudełkiem. Podobno człowiek najlepiej uczy się przez działanie, zatem biorąc pod uwagę aktywność uczniów w czasie zajęć, możemy przypuszczać, że stali się oni prawdziwymi specjalistami od "Zemsty".